Arhivă activități
Atelier de modelaj Brâncuși
4 martie - 26 aprilie 2019
Inițiere în tainele sculpturii pe urmele lui Brâncuși. Atelier de modelaj Brâncuși.
În fiecare vineri, orele 10.00-12.00 (durată: 2 ore); 6-12 ani, cls. I-VI (max. 25-30 participanți) (...)
Program educativ 2012
17 februarie – 15 iunie 2012
În cadrul programului educativ desfăşurat de Muzeul de Artă Braşov în parteneriat cu Şcoala Generală Nr. 6 “Iacob Mureşianu” Braşov în perioada 17 februarie – 15 iunie 2012 (parteneriat educaţional nr. 387 din 21.11.2011) un număr de 659 elevi ai claselor I-IV au participat la 24 de activităţi educative.(...)
Expoziţia Colecţia de grafică - Activităţi educative
12 decembrie 2008 - 18 ianuarie 2009
Muzeul de Artă Braşov, în parteneriat cu Inspectoratul Şcolar Judeţean Braşov , a organizat în cadrul expoziţiei Colecţia de grafică un program de activităţi educative, coordonat de curatorii expoziţiei Anca Maria Zamfir şi Radu Popica, adresat elevilor din şcolile şi liceele braşovene. Elevii care au vizitat expoziţia au avut prilejul să afle numeroase lucruri noi despre grafică şi tehnicile grafice(...)
Joaca de-a Braşovul
19 - 20 noiembrie 2004
Muzeul de Artă Braşov a colaborat cu organizaţia nonguvernamentală Grupul de Iniţiativă Locală „Corona" pentru organizarea concursului "Joaca de-a Braşovul" în 19 şi 20 noiembrie 2004.
În cadrul expoziţiei "Braşoveni de altădată", la Sala Arta din str. Mureşenilor nr. 12, s-au desfăşurat activităţi educative interactive prin intermediul cărora elevii au dobândit aptitudini şi abilităţi de analiză a unei opere de artă (în special portrete). (...)
Promovarea identităţii culturale locale în şcolile şi liceele braşovene
2004 - prezent
Începând cu anul 2004, Muzeul de Artă Braşov a participat în fiecare an la proiectul „Promovarea identităţii culturale locale în şcolile şi liceele braşovene", iniţiat de organizaţia nonguvernamentală Grupul de Iniţiativă Locală „Corona".
Scopul acestei iniţiative a fost de a sprijini muzeele în efortul lor de a-şi creşte notorietatea în rândul comunităţii locale şi de a-şi adapta strategia de promovare pentru un public ţintă cu nevoi specifice: copii şi tineri.(...)